Mitt i veckan, Onsdag!

b8921-onsdag

Godmorgon alla fina!

Onsdag igen o jag har lekt taxi idag igen..skjutsat ungdomarna till bussarna o plockat om disken…

Startat tvÀttmaskinen o den sista maskinen snurrar..Fick ju mera att tvÀtta igÄr dÄ resten av familjen duschade. Jag hade ju duschat vid vattenjumppan!

Oj, oj sÄ trött jag var i morse alltsÄ!

VĂ€dret ska vi inte tala om

wp-1455086080824.jpg

VÄtt, vÄtt vÀder Àr det. Till helgen har dom lovat minusgrader!

Lite planer pĂ„ att flytta bloggen till Nouw har jag….Ă„terkommer med mera info senare. Har att fixa dĂ€r Ă€n 🙂

Ha en bra onsdag!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

Onsdag 05_thumb[1]

BildkÀlla

2 reaktioner pĂ„ ”Mitt i veckan, Onsdag!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

