Vattenjumppa & Paraffin

wp-1453534208280

Godmorgon alla fina!

Idag är det tisdag o har skjutsat ungdomarna till bussarna. Halt är det fortfarande därute…det regnar!

Orkade inte på Tjejträffen alls igår..på tal om Playstation: Det finns vuxna som spelar också. Det är INTE bara barn som spelar!

Idag ska jag på vattenjumppa kl  12 o sen 13.15 har jag paraffinbehandling av händerna…sen o köpa en dragkedja ( till en av Mats´halare) samt bokföringsbyrån. Ska även handla mat….börjar ha tomt i skåpen nu….Vilken tur då att jag tankade bilen då jag skjutsade sonen!

Måste börja med lunchen snart. Det blir potatismos o korv idag. Man tar vad man har. Så är det ju……

Tvättar kläder mellan varven idag. Började redan igår, men orkade inte. Gillar inte detta väder….Så halt då jag var ut o gå med Blondi

IMG_20160208_140518DSC_1369

Ha en härlig tisdag alla!

Kram på er

4 reaktioner på ”Vattenjumppa & Paraffin

  1. Här är det jättehalt oxå.
    Gjorde en ordentlig vurpa när jag var på väg till bussen tidigare i morse.
    Känns av i ryggen nu, vred till den lite illa tror jag.
    Vad skönt att du kommit igång med paraffinbehandlingen igen.
    Ha en fin dag!
    Kram

    Gilla

  2. Hej!
    Hos oss är snön borta o det är barmark
    Idag o de senaste dgr gråväder & regn…

    Låter härligt med parafinbehandling.

    Hopoas du går en fin kväll
    Kram ❤️

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

