Äntligen hemma

Nu är jag hemma efter dagens allt som jag skulle göra….oj, vad slut man blir!

Jag for redan vid halv 11 tiden. Hann nog äta lunch. Brukar inte äta så mycket då jag ska vara i vattnet….först bokföringsbyrån, sen var jag till Tyg & Tråd o köpte en dragkedja till ladugårdshalaren o så svart tråd. Sen blev det dags att fara till vattenjumppa. Sååå jobbigt idag. Märks att vi har en annan just nu. Hon vi brukar ha så är sjuk. Hon var borta redan förra gången

Hann bra till paraffinbehandlingen.Såå skönt åt händerna 🙂 Ska nästa vecka på nytt samma tid 🙂

Till CM o handla mat o så hann jag precis plocka upp ungdomarna från bussen. Titta vilket väder

IMG_20160209_150838

Snöslask..bläää…..

Köpte också fastlagssemlor

IMG_20160209_160614

Har ni ätit nån  än ? Jag har tjuvstartat lite ….åt redan i förra veckan 🙂

Resten av dagen blir lugn här. Blir tv, dator el surfplatta…eller så läser jag ngt

Ha en skön kväll alla!

 

En reaktion på ”Äntligen hemma

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

