Fredag igen 💕💚🌷💞

wp-1454049755156.jpg

Godmorgon alla!

Fredag igen o idag städar jag

wp-1454655177048

Har nyss dammsugit o nu blir det strax att tvätta golvet!

Igår var vi borta hela dagen! Det var en helt bra dag 🙂 Var ju till Optima på producentdag….men oj vad jag drack mycket kaffe igår! Kändes verkligen att jag druckit mycket kaffe på kvällen. Mådde inte alls bra!

Visst är detta bra ?

Vi var även o handla mat igår. Fick sms att sonens pass hade kommit. Var o tog ut det också! Svärfar hämtade hem ungdomarna från bussen.

Idag har jag först skjutsat Andreas till bussen. Sen så skulle ju C5:n till Muukkonens Verkstad! Så vi förde den då Jessica for till den senare bussen. Mats kom dit med svärföräldrarnas bil . Jag måste ju hem på ngt sätt!

Idag ska C5:n på nytt till besiktningskontoret. Det var ju en kulled fram så dom ska fixa vid verkstaden. Borde inte ta så länge…..

Vädret idag? Snöigt o -7 grader

Ikväll blir det Pizza!

Ha en härlig fredag!

wp-1450769170271.jpg

 

2 reaktioner på ”Fredag igen 💕💚🌷💞

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

