Vattenjumppa & Paraffin!

wp-1452749969963.jpg

Godmorgon alla fina lĂ€sare o smygare 🙂

Tisdagsmorgon o jag har nyss skjutsat dottern Jessica till bussen. Sonen Andreas börjar 11.10 idag….

DÀrute Àr det +1 grader o sÄ snöar det.

Foton som jag tog igĂ„r! Fina Blondi ❀

wp-1454327441417

IgĂ„r var jag o handla pĂ„ samma gĂ„ng som jag skjutsade Jessica till skolan. Började ju 11.10. Var hemma redan 12.15! Det tog inte sĂ„Ă„ lĂ€nge. Blev en prommis med hunden. SĂ„Ă„ fint vĂ€der det var igĂ„r alltsĂ„ 🙂 Soool 🙂

Dom ringde frÄn Fysikaliska igÄr. Jag ringde ju till sjukhuset i förra veckan o begÀrde remiss för bÄde vattenjumppan o paraffin. Har fÄtt remissen till vattenjumppa per post.

NĂ„ i alla fall sĂ„ ringde hon igĂ„r. Jag ska pĂ„ paraffinbehandling med hĂ€nderna idag kl 13.15. Ska bli sĂ„Ă„Ă„ skönt Ă„t hĂ€nderna 🙂

SĂ„ idag har jag ganska mycket. Nu först sĂ„ dricker jag kaffet…

wp-1453534208280

Gott pĂ„ morgonen 🙂

Sen sĂ„ ska det betalas rĂ€kningar, trĂ„kigt…..lagas mat. Ska skjutsa Andreas till skolan o sen pĂ„ vattenjumppa. Det slutar 12.45. Kl 13.15 pĂ„ paraffinbehandling. Sen ska jag o handla mat. Hade inte sĂ„ mycket pengar igĂ„r dĂ„ jag ocksĂ„ skulle tanka bilen!

Sen ska jag plocka upp ungdomarna o sen landa hemma ❀  Blir lugnt sen hĂ€rhemma 🙂

Ha nu en bra dag !

Kram

67646_4613471022521_1687735106_n

2 reaktioner pĂ„ ”Vattenjumppa & Paraffin!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

