Snart är det helg igen!

wp-1453875536962.jpg

(Bildkälla)

Godmorgon alla!

Ja, snart helg igen 🙂 Och denna månad är snart äntligen slut! Jösses vad Januari alltid känns såå lång!

Steg upp vid kvart före 7 ungefär…dimma,dimma o vått väder , Halt är det också

wp-1453963354413.jpg

Ser vått, vått ut den närmaste tiden också!

Har skjutsat båda ungdomarna  till bussarna. lagt ut mattorna. Ska städa idag. Igårkv kräktes Blondi på den vita stora mattan i vardagsrummet. Så den borde tvättas..blir till helgen. På lördag skulle jag tro!

Igår hade jag en sämre dag. Tror att jag for för tidigt på vattenjumpa i tisdags. Var ju en aning förkyld då än. Så igår mådde jag allmänt skit. Mår betydligt bättre idag 🙂

wp-1453962862100.jpg

Idag ska jag först städa, laga mat o duscha. Sen ska jag vara kl 15 vid gymnasiet. Ska fara med ungdomarna till stan. Det ska fixas med passet åt Andreas. Eftersom han är minderårig så måste även Mats godkänna det. Nu har han skrivit under ett papper för det. Så vi ska tro att det går vägen nu då! Ska troligtvis handla ngt också…

Landar hemma sen o tar det lugnt resten av dagen )

Ha en bra dag alla!

wp-1453962897376.jpg

En reaktion på ”Snart är det helg igen!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

