Tisdag & Vattenjumppa 🏊

wp-1452840022369.jpg

(Bildkälla)

Godmorgon alla fina!

Hoppas att ni vaknat pigga o krya idag!

Här är det tyst o lugnt just nu..ungdomarna i skolan o Mats i ladugården. Hunden Blondi sover såå sött..

dsc_1354.jpg

Idag är det tisdag o vattenjumppa 🙂 Var ju inte i förra veckan då jag var så förkyld. Idag menar jag nog fara 🙂 Är bättre i förkylningen 🙂 Tråkigt att vara jätteförkyld alltså. Nu är Mats förkyld. Ni vet ju hur sjuka männen blir 😉

Kör ihop sej med bilen igen då. Mats ska på skiftesmöte kl 14. Vattenjumppa slutar kl 12.45 . Jag ska också o handa mat o så ska ungdomarna hämtas 15.20. Han sa att han far med traktorn. Det är bara till byn han ska

Igår ringde jag äntligen Inre Medicinska polikliniken! Frågade efter  remiss både till Vattenjumppan o så vill jag ha paraffinbehandling för händerna nu. Hon jag pratade med sa att hon ska säga till om det. Bra!

Vaknat med lite migränkänningar o svindel…bättre nu….vädret

wp-1453789734794.jpg

Sånt där tråkväder är det ju….

Ha nu en bra tisdag alla!

wp-1453096212881.jpg

3 reaktioner på ”Tisdag & Vattenjumppa 🏊

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

