Härliga Lördag 💕 🌸💞💚❤

wp-1453444215759.jpg

Godmorgon alla bloggare & läsare 🙂

Hoppas att ni har en skön lördagsmorgon!

Här började den skönt med att jag steg upp kl 9 🙂 Såå skönt att sova länge 🙂

Vädret idag är uppehåll, mulet o ca -4 grader

wp-1453535192453.jpg

Druckit mitt livsviktiga kaffe har jag också

wp-1453534208280.jpg

Varit ut med Blondi..nu vilar hon

wp-1453535849200.jpg

Inte så många planer för dagen. Ska dra lakanen ur ungdomarnas sängar o tvätta dem….vika bort våra lakan som blev tvättade tidigare. Ta med dammsugaren här borde jag också.  Till lunch potatismos 0 korv 🙂

Ikväll ska vi o se Terjärv revyn

parmbild_web

(Bildkälla)

Ska bli trevligt ! Det är bara jag & Mats som far på tumanhand!

Terjärv är min hemby. Jag är uppväxt där..

Hoppas att ni får en härlig lördag!

wp-1453535007280.jpg

(Bildkälla)

2 reaktioner på ”Härliga Lördag 💕 🌸💞💚❤

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

