I’ts Friday 💕💚💛❤🎶

wp-1453444367982.jpg

(Bildkälla)

Godmorgon alla fina ❤

Härliga fredagen är här 🙂 Och jag är inte alls lika förkyld o känner mej positiv ! Visst är det skönt att vädret är varmare också :)Och bra ser det ut senare med !

wp-1453446135991.jpg

Har skjutsat ungdomarna till båda bussarna. Det var -16 tidigare, så jag var nog o lade i motorvärmaren imorse.Vi har ju inte fått bytt detdär bilbatteriet än som vi hämtade i onsdags…Mats har inte hunnit med det.

wp-1453444194041.jpg

Det är så mycket nu i ladugården. Han mjölkar också. Vi har ändrat med avbytare här nu. Det är så dyrt att ha dem konstant. Ungdomarna ska vara med där i helgen. Speciellt i morgonkväll då jag & Mats ska på Revy till Terjärv. Börjar kl 19.30..

Jaha, dagens då? Jo. ska vika bort torra kläder samt starta tvättmaskinen. Sen blir det lunch..ngt med malet kött blir det…köttbullar el så makaronilåda. Ska se nu vad det blir….

Sen så slutar Jessica 13.40 idag. Kan tänkas att jag hämtar henne o vi far o handla mat till helgen. Ja o ngt gott till fredagsmyset ❤

Ha nu en härlig fredag alla !

Kram på er

6 reaktioner på ”I’ts Friday 💕💚💛❤🎶

  1. Skönt att du känner dig bättre. Förkyld är inge vidare.

    Usch för kylan. Hos mig är det minus 19 just nu. Antar att du är van värre (kallare) temperaturer? Du bor ju ännu norrut än mig vad jag förstår.

    Ha en fin kväll och helg nu.
    Kramkram.

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

