Inte lika kallt 😄💕

wp-1452749969963.jpg

Godmorgon alla fina!!

Ja, inte lika kallt

wp-1453268531003.jpg

Men nog räcker det till ! Trodde ju att jag inte behövde stöpsla i nån motorvärmare, men bilen startade inte! Då var det att springa o säga åt svärfar att han måste skjutsa dottern Jessica till bussen. Nu har jag i motorvärmaren på c5.n.Vi måste ha nytt bilbatteri!

Ska ju skjutsa sonen Andreas till bussen. Själv ska jag till laboratoriet . Ska vara där kl 9. Det är för trygghetsproven som jag måste med 3 mån mellanrum. Var senast i oktober. Ska nog handla lite medsamma

Var ju igår till HVC sköterskan. Jag har början till bihåleinflammation! Ingen antibiotika än. Duact tabletter som jag ska ta 2-3 om dagen i en vecka o så Otrivin näsdroppar. Lite bättre är jag nu känns det som.

Väninnan Gun är också förkyld…fick sms av henne igår. Hon är sjukledig ett par dgr nu…

Ringde o bokade 2 platser till Terjärv revyn 🙂 till lördagskvällen ! Ungdomarna vill inte med sa dom. Ska bli trevligt!

Kram o ha en bra dag ❤

wp-1453096212881.jpg

En reaktion på ”Inte lika kallt 😄💕

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

