BĂ€ttre dag :)

wp-1453096033444.jpg

En betydligt bÀttre dag ! Godmorgon, mÄndag igen !

Huga sÄ kallt vi  har -31 grader vid 5 tiden dÄ jag var ut med Blondi. Nu ligger hon sÄ skönt o sover

wp-1453096191118.jpg

Har skjutsat sonen till bussen. Mats hade lagt i motorvÀrmaren dÄ han var o kolla om det kommit nÄn kalv vid 4 tiden i natt. Och det hade kommit en. Det Àr ju sÄ kallt nu, sÄ den Àr frusen dÄ den föds.

Jessica Àr hemma Àn. Hon börjar 11.10 idag igen. Lite planerat att Äka in till stan medsamma. VÀninnan Kata , som bor i Vasa , Àr i Jakobstad idag. Hon smsade via FB igÄr om lunchtrÀff kl 11.30. Skulle vara trevligt. Förkylningen Àr ju bÀttre ocksÄ. Jag lovade höra av mej pÄ förmiddagen

Nu ska jag fixa lite hĂ€r…

wp-1453096212881.jpg

6 reaktioner pĂ„ ”BĂ€ttre dag :)

  1. God morgon ❀ Hoppas du mĂ„r bĂ€ttre. -12 hĂ€r idag och jag insĂ„g att jag glömt sĂ€tta dit skyddet pĂ„ rutan, inte skoj. Hoppas du fĂ„r en fin dag vĂ€nnen, kramen

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

