Kall lördag & förkyld!

wp-1452925907734.jpg

Godmorgon alla! Huga så förkyld jag blivit ! Usch ja, inte kul alltså

Igår var jag o mannen till Kokkola. Sen for vi till Ylivieska. Var till Kärkkäinen ( ett köpcentrum) Var där efter kl 14….jag köpte gravljus, shampo o dammsugarpåsar. På vägen hem stannade vi vid Prisma Kokkola för att handla mat till helgen. Efter det ett stop vid Neste för att köpa pizza familjen. Hem o så mys framför tv:n. Jag hade 37,3 grader….så lite stegring bara.

Sovit helt ok i natt 🙂 Trots täppt näsa….

Vaknat ca halv 9 tiden….vi hade -20 grader på utsidan! Nu snöar det o är -15 grader

wp-1452930597645.jpg

Idag är det också 9 år sen min pappa dog..åren dom går…..

Jessica pratade om att åka till stan idag. Jag tänkte mej med…borde gå o stöpsla i motorvärmaren till bilen då.

Planerat att fara ut o äta ikväll, men vi ska se nu hur jag mår. Om jag orkar….

Ha en skön lördag!

2 reaktioner på ”Kall lördag & förkyld!

  1. Usch för förkylning! Jag hoppas det blivit bättre under dagen och att du haft en bra lördag. Det är ju mysigt att gå ut och äta men inte så kul om man är då förkyld att man ändå inte känner vad det smakar.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

