Torsdag-städ & tvätt….

wp-1452749969963.jpg

Godmorgon alla!

Idag börjar jag med en video på 2 giganter ! Såå bra 🙂

Trött, tröttare, tröttast  är jag…Steg upp ca 6.45 o har skjutsat sonen till bussen. Dottern Jessica är hemma. Feber o förkylning..sitter med sin Ipad just nu

dsc_1355.jpg

Snuvig som bara vad….

Idag vaknade jag med lite migränkänningar..bättre nu !

Ska städa o tvätta kläder så småningom-Hörde av väninnan Gun i tisdags…möjligen lunchträff idag i stan. Ska se hur det blir….Mats sover. Han har ju ledigt…..

Hade såå ont i händerna då jag skulle klä mej så det blev mysbyxor(joggingbyxor) idag..ska byta ifall det blir lunchträff el om jag ska nånstans

Vädret..det har kommit lite snö

wp-1452754450295.jpg

Ska bli kallare säger dom o det känns i lederna!

Ha  en bra torsdag alla!

5 reaktioner på ”Torsdag-städ & tvätt….

  1. Jag städar inte en gång i veckan utan när det behövs.
    Har ingen kraft att lägga så mycket energi på städning men en gång i tiden, då jag var frisk så var det veckostädning, alltid.
    Men jag har förstås inga djur så jag slipper en massa hår överallt.
    Ha en bra Torsdag och lycka till med det du företar dig!
    Kram

    Gilla

    • Här behövs nog städning varje vecka ordentligt..lite dammsugning i veckan. Hunden släpper päls igen…Har städat klart o sista maskinen snurrar..duschen då jag hämtat sonen från bussen kl 15.20

      Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

