Mitt i veckan Onsdag!

wp-1452668194450.jpg(Bildkälla)

Godmorgon alla fina Bloggläsare o andra 🙂

Mitt i veckan är det & Tjugondag Knut! Här har julen åkt ut i början av veckan o under  helgen 🙂 Idag har jag tagit bort elljusstaken från köket! Nu väntar vi på ljusare tider 🙂 Fast än är vi bara i Januari !

Det blåser elakt idag o är mörkt

wp-1452668159480.jpg

Har skjutsat dottern till den tidigare bussen o sonen till den senare. Mats sover, han har ju semester denna veckan….Blondi var jag ut en sväng med, nu sover hon

dsc_1354.jpg

Julstjärnan ser fin ut än

wp-1452668204046.jpg

Få se vad som händer idag….dottern Jessica jätteförkyld, men hon for till skolan. Slutar redan 12.20. Ska hämtas…Jösses till konstiga tider dom har i gymnasiet! Sonen Andreas slutar kl 15….

Jag är ganska trött idag o känner mej lite hängig….Det var lite jobbigt på vattenjumppan igår. Vi var rätt så många. Fick fixat allt jag skulle göra 🙂 Bra det…

Idag måste jag ringa Inre med. Behöver mera remiss för vattenjumppan o så ska jag ha remiss för paraffinbehandlingen också

Har bokat in labbtiden också. Ska ju denna månad på blodproven igen. Det är med 3 månads mellanrum jag ska. I nästa vecka på onsdag ska jag….

Ha en bra mitt i veckandag!

Kram

En reaktion på ”Mitt i veckan Onsdag!

  1. Å där ser jag något jag helt glömde av att köpa till jul, en julstjärna.
    Brukar alltid ha en på köksbordet, ja där ser man vilket uselt minne jag har.
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

