R.I.P David Bowie…

En stor artist har gått ur tiden ❤    Öppnade FB igår o såg att han dött i söndags. VILA I FRID ❤

————-

bb8e44916da8cbdd-59926790

Godmorgon på er! Hoppas att ni har en bra tisdagsmorgon! Här steg jag upp ca 6.45. Har skjutsat Jessica till bussen. Sonen Andreas börjar kl 11.10 idag. Konstiga tider som sagt var…Ska på vattenjumppa idag. Det började redan i förra veckan, men jag hade så mycket annat på gång då. Så idag tänkte jag fara. Går ju på samma gång som jag skjutsar Andreas då…har lite andra ärenden också..bl.a banken!

Igår åkte julgranen ut

wp-1452579263741.jpg

Såå tomt det blev…men härligt med ljusare färger. I köket har vi elljusstaken än…den ska jag ta bort idag el imorgon!

Sen så ringde Jessica att hon mådde dåligt o hade ont i huvudet. Så ungdomarna kom hem ca 14.30 tiden. Sonen slutade 13.40. Dottern är jätteförkyld nu.

Så ringde dom från kommunen åt Mats. Avbytaren sjuk….så nu har vi en annan mjölkare o så han som skulle mjölka sköter resten….ja, avbytare kan också bli sjuka!

Var på Tjejträffen samt o handla igår..kom hem med snabbmat(grillmat) åt familjen

På frågan om vi ska nånstans denna veckan…jag hade lite funderat på Helsingfors..men vi far väl i Mars då Mats har ledigt 5-9 mars….det är så snöigt o kallt nu . vi har -8 men det blåser . Lite snö har vi fått i natt också!

Kanske o se Terjärv revy . Dom har premiär på lördagskvällen o ikv går det att boka platser….ska ta upp det senare idag. Mats sover….

Ha nu en bra dag alla!

Kram

En reaktion på ”R.I.P David Bowie…

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

