En liten Lista

Denna lista hittade jag hos HomeHopedreams- Sarah

  1. Vilket var mitt första bloggnamn o var bloggade jag? Öppnade min första blogg hos Amelia…där hette bloggen ”Trebarnsmamma”, Sen Blogspot…där var det ”Paulasdiarie”, På Bloggen.fi hette jag ”Paulasblogg”. Vilket jag också hette tidigare här på WordPress. Numera heter jag ”PaulaHelenas” här på wordpress, på Instagram & Twitter 🙂 Liksom bloggens egna sida på ”Facebook”
  2. Om jag var ekonomiskt oberoende skulle jag : Köpa en nyare bil, Bygga ett nytt hus, flytta till ett varmt land 🙂
  3. Ett klädesplagg jag sparat men aldrig använder? En varm kofta som jag köpt från Lindex för  längesen. Tänker varje år att sen då det är kallt så ska jag ha den….men inte har jag haft den nu fast det är kallt!
  4. Dagens låt som jag lyssnar på : Hm, har ingen speciell just nu. Hör på det som kommer ur radion. Annars gillar jag ju Bon Jovi ❤
  5. Mina 3 bästa reseminnen : Resan till Kanarieöarna på tumanhand med mannen 2003, Resan med Milkas värdinnor till Åland början av 2000 talet. Resan till Umeå i april 2015
  6. Irritationsmomenten i vardagen: Helt klart detdär med att karlarna i detta hus inte fattar att sätta skitig disk i diskmaskinen! Blir såå irriterad…senast idag då jag kom hem från vattenjumppan!
  7. Om jag kunde skruva tillbaka tiden: Så skulle jag ha bytt riktning på vart jag fortsatte efter nian….inte sömnadslinjen i Optima !
  8. Min favvoplats hemma: Alla gånger soffan 🙂 Såå mysigt att halvligga där o se på tv…ja o just nu sitter jag där med datorn 🙂
  9. Min definition på Lycka: Lycka är att dela livet med någon. Jag är ju gift med min ungdomskärlek ❤ Och har de bästa barnen ❤
  10. Något jag köpt senaste veckan o som jag klarar mej utan : Åh, behöver väl nog allt…..:)
  11. Det gör  mej riktigt glad: När ngn kramar mej o säger ”jag tycker/älskar dej” ❤
  12. De 5 senaste gillade låtarna på Youtube: ——-
  13. Då var jag riktigt rädd: Måste ha varit nån film som jag nu inte kommer på
  14. Det här älskar jag att äta: FISK!
  15. En bloggrubrik ur framtiden: Äntligen är jag frisk från reumatismen 🙂

1000-11973-23275-angels-dark-20-20light

 

3 reaktioner på ”En liten Lista

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

