Här har jag sovit länge…nästan rekord!

wp-1451718320488.jpg

Ja, godmorgon el god förmiddag!

Här har jag sovit till ca  kl 9..så skönt under täcket det varma 🙂 Mats jobbar ensam denna helgen i ladugården. Avbytare kommer må-sö. Han har ju också ledigt i nästa vecka 🙂 Få vad vi hittar på…

Vaknat med ont i hela kroppen, stackars leder….svårt att röra mej. men nog ska det gå..velar mellan att duscha varmt, gå i myskläder hela dagen el klä på mej ordentligt…tror jag duschar ikväll. Ska ingenstans idag har jag tänkt. Åtminstone inte på dagen.Så det blir myskläder..kvällen vet jag inget om än…

Förkyld är jag också..rinner  ur ögonen o näsan..blää. Blir ett gnällinlägg idag som det ser ut….inte så långt då

Fortfarande ganska kallt väder….

Ha en härlig lördag ❤

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

wp-1452325969950.jpg

2 reaktioner på ”Här har jag sovit länge…nästan rekord!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

