God fortsÀttning!

j5du0ooxnu.png(BildkÀlla)

God fortsĂ€ttning alla fina bloggare! Hoppas att ni hade en fin NyĂ„rsafton!HĂ€r var  den rĂ€tt sĂ„ lugn o fin 🙂

Vi Ät skinkpaj som jag o ungdomarna lagade o drack  rödvin. Jag drack 1 glas! Gillar inte rödvin, fÄr huvudvÀrk av det-SÄ idag mÄr jag bra, fast jag Àr trött

Jag igÄr

wp-1451632702383.jpg

Idag blir det mysklĂ€der hela dagen, menar mej ingenstans 🙂

Vi har lite kyligare nu..-8 grader o  kallare ska det blir–brr—-

Till lunch blir det ngt som jag aldrig gjort tidigare : PastalĂ„da! Det ska vara Tagliatelle spagetti o maletkött….hoppeligen blir det helt ok mat 🙂

KlĂ€dtvĂ€tt blir det ocksĂ„. Hade massor av tvĂ€tt för ett par dagar sen, ska försöka tvĂ€tta oftare… Fast det Ă€r ju sĂ„ dĂ„ det Ă€r helger 🙂

Imorgon ska det handlas lite mat igen. Borde till Emotion en svÀng. SÄg att dom har stora Wella shampo flaskor pÄ REA dÀr nu!Hoppas att det finns kvar av dem!

Ha en hÀrlig NyÄrsdag !

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

wp-1451632364161.jpg

7 reaktioner pĂ„ ”God fortsĂ€ttning!

  1. God fortsÀttning till dig! Vill önska dig ett hÀrligt 2016 fyllt av allt du önskar. Tack för att du hÀngt med mig under 2015 och för alla fina kommentarer!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

