Oj, det var kallt……

wp-1451372469420.jpg

Ja, godmorgon alla!

Det Ă€r kallt,men ingen snö att tala om..kĂ€nns i höften idag verkligen. Och för att inte tala om hĂ€nderna…

NĂ„ det ska nog gĂ„ Ă€ndĂ„ 🙂 Ska laga makaronilĂ„da till mat idag. Mats ska till banken idag kl 14 ( i stan).TĂ„get som Cecilia ska fara med far 15.20….sĂ„ jag skjutsar först mannen till banken, sen dottern till tĂ„get. HĂ€mtar mannen frĂ„n stan efterĂ„t…..det ska samsas med bara 1 bil 🙂

IgĂ„r var vi till Kokkola. Cecilia hittade en ny vinterjacka frĂ„n HM.Jag köpte en svart cardigan frĂ„n BikBok. dom har dyra klĂ€der,men just denna var pÄ REA. Kostade bara 12 €. Hos Glitter hittade jag örhĂ€ngen. Dom var pÄ REA

dsc_1315.jpg

Har hittat lite delar till örhÀngena som jag tappade! HÀrhemma! Ska stÀda imorgon sÄ jag hoppas att jag hittar den sista delen.Funderade pÄ att byta dem. De Àr frÄn Seppos Guld, finns vid Prisma

Ja sen igĂ„rkv kom dom ju pĂ„ att vi skulle ha Korvgörans Kebab! Jag hade ju inte tĂ€nkt mej o hĂ€mta…men det blev som sĂ„ att jag o Andreas hĂ€mtade dĂ„…Helt slut pĂ„ kvĂ€llen ,sjuka hĂ€nder….

Vad ska ni göra idag?

 Ha en fin tisdag!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

10805759_814829121914422_3792462527206067044_n

En reaktion pĂ„ ”Oj, det var kallt……

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

