Dendär migränen…..

wp-1450769170271.jpg

Ja, dendär migränen dök upp som ett brev på posten igår på eftermiddagen! Låg hela eftermiddagen! Ännu kl 12 på natten mådde jag pyton!

Likaså bra det att vi inte for till mammas då…..tvättberget ska det göras ngt åt idag. Hade tänkt det igår,men det blev ju inte till ngt av förklarliga skäl

Mår ju bättre idag 🙂 Liite tung i huvudet, det går nog om då jag tagit en dusch så småningom

Idag blir det ännu julmat. Sen ska vi till mammas en sväng….imorgon ska vi äta köttbullar. Vi har inte köttbullar på julbordet 🙂 Men allt annat 🙂

Vädret är kyligare o det har kommit lite snö

Nu ngt jätteroligt 🙂 Jag har deltagit i Öt.fi julkalender med instabilder. Och nu har jag vunnit 2 biobiljetter 🙂 Meilade nyss min address dit. Undrar om vi ska vänta tills biljetterna kommer…vi hade menat oss o se på nya Star Wars filmen nån kväll

Ha  en härlig dag 🙂

dsc_1301.jpg

3 reaktioner på ”Dendär migränen…..

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

