Juldagen är det….

2KnGVlxg0L

Hoppas att ni hade en härlig Julafton 🙂

Jag fick ett presentkort för ansiktsbehandling,  örhängen,Omar godis, Loreals elvitalshampo+ balsam för färgat hår, Stickade härliga sockor, pengar, produktpaket från The Body shop 🙂 En härlig familj har jag ❤

Jag igår

20151224_171820

Våra julblommor

DSC_1296

Pappas grav igår..fotograf brorsan Tom Döfnäs

wp-1451029712849.jpg

Idag ska vi troligen dit en sväng med ett gravljus<3

Ska en sväng även o hälsa på min fina mamma ❤

Idag blåser det ordentligt därute,all snö har försvunnit! Fr.om imorgon ska det bli kyligare säger dom….

Jag idag 🙂

wp-1451031278039.jpg

Ha en fin fortsättning på Julen 

2 reaktioner på ”Juldagen är det….

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

