Om 1 vecka är det JUL🎄🎅🎅

wp-1450334300619.jpg

 

Godmorgon!

Ja om 1 vecka är det julafton ❤ Oj, vad fort det går alltså!

Idag ska jag laga spagetti o malenköttsås åt ungdomarna till halv 11 tiden….sen så ska det städas o bytas lakan tänkte jag. Torkas damm också.Granen vill jag småningom få in också (bara ngn skulle hämta)

Borde även paketera in julklappar nån dag . Men jag hinner nog 🙂

Tvättar kläder o sista maskinen snurrar nu för denna gång….

Nu ska jag starta dagen med att plocka diskmaskinen!

Ha en finfin torsdag!

3 reaktioner på ”Om 1 vecka är det JUL🎄🎅🎅

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

