Mitt i veckan!

1497574_627600047303998_1170395243_n

Godmorgon alla! Mitt i veckan Ă€r det igen…..Sovit jĂ€ttedĂ„ligt i natt alltsĂ„..vĂ€rk,vĂ€rk. Ska snart ta en dusch sĂ„ blir det kanske bĂ€ttre

Titta vilken himmel igÄr dÄ jag var ut med Blondi

12360290_10206177754430556_2231006416427055852_n

Och sĂ„ har det snöat mera….fast det ser ju ut som att det kommer att smĂ€lta bort smĂ„ningom…..

Jag har skjutsat ungdomarna till bussarna.  Andreas slutar kl 12.20, mĂ„ste hĂ€mtas. Ska o köpa lite mat frĂ„n affĂ€ren i byn medsamma. Kl 14 ska jag  pĂ„ möte.Det Ă€r ringavbytarmöte. Ska planeras semester för jan-april. Mats ska ocksĂ„ pĂ„ möte kl 14. Det Ă€r om Ă„kerskifte. Han far med traktorn. Vi ska till olika stĂ€llen…

Planen att fara ut pĂ„ lunchtrĂ€ff med vĂ€ninnan Gun blir inte av idag. Hon ska ha bilen pĂ„ verkstad. Och jag hinner inte. Ej heller imorgon. Ungdomarna börja 11.10 imorgon. Kanske jag skjutsar el sĂ„ far dom med bilen…

KlĂ€dvĂ€tt har jag pĂ„ gĂ„ng ocksĂ„ idag…

Hoppas att ni fĂ„r en bra onsdag 🙂

En reaktion pĂ„ ”Mitt i veckan!

  1. Inte kul med vÀrk! Hoppas det blev bÀttre efter duschen.
    HĂ€r Ă€r det vab med magsjuk liten prinsessa. Det var vĂ€l i och för sig att vĂ€nta…
    Hoppas du fÄr en bra onsdag.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

