Tisdagsmorgon!

wpid-dsc_0507.jpg

Godmorgon alla fina! PĂ„ bilden sover Blondi sĂ„ sött ❀

Idag har jag skjutsat ungdomarna till bussen. Vi hade -8 grader tidigare..nu -6 grader! Usch för att skrapa bilrutorna..satt fast ordentligt idag!

Nu ska jag snart börja med att laga MakaronilÄda. Bra att vÀrma i mikro sen dÄ ungdomarna kommer hem o dÄ Mats kommer in ur ladugÄrden.

Vet inte om jag sjĂ€lv hinner Ă€ta före vattenjumppa som börjar kl 12. Ska Ă„ka ivĂ€g vid 11 tiden.Via posten o ta ut paket tĂ€nkte jag. Efter vattenjumppa ska jag pĂ„ lite Ă€renden. Tar lunch dĂ„ om det blir sĂ„ att jag inte hinner Ă€ta…

Ska trÀffa vÀninnan Anne 14.30  tiden idag. Ska bli trevligt som alltid. MÄste hitta en liten julklapp Ät henne ocksÄ och ett julkort ska jag köpa !

Ska plocka upp ungdomarna 15.20 tiden ocksÄ

Ha en hÀrlig tisdag alla!

E8EF4B78CECC86E5DD5ABFC823D47AD0

wp-1449035330424.jpg

2 reaktioner pĂ„ ”Tisdagsmorgon!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

