Härliga Fredagen!

wpid-wp-1446534186665.jpgHärliga fredagen är här ❤ Dagens inlägg kommer lite senare idag!

Hoppas att ni haft en fin morgon! Jag har skjutsat ungdomarna samt duschat. Jätte ont i kroppen har jag idag. Vill inte ensam o handla. Få nu se när seminologen kommer.Vi funderade på Kokkola( Karleby) Men det ser vi senare

Igår var jag o dottern till frissan…så blev det

wp-1449822525441.jpg

Lite dålig bild. Ska ha dottern att ta senare idag. Det är ljusare i topparna. Blev såå nöjd alltså 🙂

Jag idag

wp-1449822544636.jpg

Ikväll blir det mys med  Rolls mat ❤  Ska hämta med Jessica el Andreas. Imorgon är planen att jag o Jessica ska o handla lite julklappar. Blir inte så mycket i år. Alla paketen jag beställt har kommit. Hämtar ut på måndag el tisdag.

Nu till helgen funderade vi på att kanske fara ut o äta.Men vi får se hur det blir . Beror så på hur jag mår. Har en lite sämre period just nu

Måndag blir det troligen en träff med Anne. Hon o jag var i samma rum på BB då jag fick Cecilia o hon fick en son. Vi har hållit kontakten 🙂 Härligt med såna vänner 🙂 Vi brukar alltid passa på att träffas 1 gång före jul

Nu ska jag börja fundera på dagens lunch. Det blir korv o potatismos.Måst hämta in mjölk.

Ha en skön fredag! Sooolen skiner 🙂

wp-1449823173429.jpg

3 reaktioner på ”Härliga Fredagen!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

