Äntligen dags för frissan!

wpid-fb_img_1448086721470.jpg

Godmorgon alla fina! Torsdag o städdag är det. Ska alldeles strax börja med städandet! Mörkt är det det därute o lite minusgrader har vi. Fick skrapa rutorna på bilen då jag skjutsade ungdomarna….men ingen snö i sikte än åtminstone.

Ska hämta Andreas kl 13.40. Det går ju ingen buss då o han vill inte vänta till kl 15 då jag ska hämta Jessica.Hon o jag har frissan kl 15.30 o det tar rätt så länge idag. Hade ju inte menat att fara till frissan ännu,men kom ju på att jag vill ha klippt topparna ,inte av längden. Färg vill jag också ha…nånting ditåt..

wp-1449729238035.jpg(

(Bilden  från pinterest)

Ska visa frissan……Ska hämta ut paket idag också

Lite förkyld har jag också blivit…somom  det inte skulle räcka med allt annat nu. Har haft ont i magen lite av o till inatt! Och händerna är sämre nu också

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra torsdag 🙂

Kram /Paula

1604499_780266775370657_5370843627916705762_n

3 reaktioner på ”Äntligen dags för frissan!

  1. Hoppas du blev nöjd efter frisörbesöket! Det är härligt att fräscha upp sig lite nu inför jul.
    Jag har jobbat på som vanligt och ikväll har vi varit på luciafirande på lilla prinsessans avdelning på förskolan.
    Hoppas du får en bra fredag!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

