Mitt i veckan igen!

wp-1449641920268.jpg

Godmorgon alla fina!

Hoppas att ni har en bra onsdagsmorgon! HÀr Àr det mörkt o regnigt idag.Inte sÄÄ kul m.a.o

VĂ€dret

wp-1449642223149.jpg

Har skjutsat ungdomarna till bussarna.Sonen slutar kl 12.20.Han fÄr vÀnta ca en timme. Han har frissan kl 14 i stan. Jag hÀmtar honom ca 13.15. Ska bl.a till bokföringsbyrÄn

IgĂ„r var jag pĂ„ lunchtrĂ€ff med bĂ€sta vĂ€ninnan Gun 🙂 Trevligt som alltid 🙂 Annars tog jag det lugnt igĂ„r….i natt har jag haft ganska ont i magen pĂ„ höger sidan…kanhĂ€nda att det Ă€r cystan som brĂ„kar.Nu kĂ€nns det inget 🙂 FortsĂ€tter den brĂ„ka mĂ„ste jag vĂ€l ringa nĂ„nstans..

Ringde till frissan igĂ„r ocksĂ„. Först hade jag tĂ€nkt att jag skulle spara till januari,men sĂ„ kom jag pĂ„ att jag vill ha Ombre fĂ€rg. Fick tid pĂ„ samma gĂ„ng som  Jessica. Hon ska imorgon kl 15.30. SĂ„ dĂ„ jag ska jag med 🙂

Vad ska ni hitta pÄ idag?

Ha en fin dag vad ni Ă€n gör 🙂

E8EF4B78CECC86E5DD5ABFC823D47AD0DSC_1216

2 reaktioner pĂ„ ”Mitt i veckan igen!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

