Godmorgon måndag

wp-1449467649938.jpg

Godmorgon alla!Oj, vilket migränanfall jag hade igår! Kände av det redan på morgonen..bläh….ännu kl 20 hade jag huvudvärk….t.o.m lederna är sjukare..hålls int på benen. Satt o såg på slottsbalen  en stund i alla fall

Vaknat ca halv 7 idag. Har skjutsat ungdomarna till bussen. Det är  jättehalt därute nu. Det  har regnat i helgen

Idag ska jag tvätta kläder som vanligt. Sen blir det nog att laga mat. Metoject är det också som vanligt på måndagar

Ska även o handla mat till stan..börjar ha tomt. Ska kolla lite julklappar medsamma . Har ni börjat med julklapparna än? Jag har beställt endel som borde komma denna vecka.Åt Andreas o Mats ska jag köpa ngt än….smsade nyss väninnan Gun om lunchträff.Det blev ju inte av i lördags att fara ut med dem. Jag hade jätteont i kroppen o började känna av migränen…inte så kul att fara nånstans då. Kanske vi kan ta det nästa helg?.Nå det ser vi sen

Ha nu en bra måndag 🙂

E8EF4B78CECC86E5DD5ABFC823D47AD0

wp-1449469053601.jpg

3 reaktioner på ”Godmorgon måndag

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

