Mitt i veckan!

wp-1449037853656.jpg

Godmorgon alla fina BlogglĂ€sare! Blondi sover sĂ„Ă„Ă„ sött ❀

Hoppas att ni mĂ„r fint denna onsdagsmorgon! Dottern Jessica for med cykel till den tidigare bussen.Sonen Andreas skulle fara med moppen till den senare…..men lĂ„set hade frusit…sĂ„ jag fick slĂ€nga pĂ„ mej klĂ€der o skjutsa honom..Vi fick skrapa bilrutorna idag.Usch ja, sĂ„ntdĂ€r som sitter fast som …ja, jag vet inte vad! Andreas slutar kl 12.20 idag o ska hĂ€mtas

Idag har jag fĂ„tt pensionen, sĂ„ jag ska betala rĂ€kningar sĂ„ smĂ„ningom.IgĂ„r kom vanliga posten med en massa…..

Hade jĂ€tteont i vĂ€nster höft igĂ„rkv, sĂ„ jag har sovit sĂ„ dĂ„ligt i natt..blĂ€h. Var ocksĂ„ vĂ€ldigt trött igĂ„rkvĂ€ll….satt o halvsov i soffan..jobbigt vĂ€rre pĂ„ vattenjumppan igĂ„r.

Blev ju ingen trĂ€ff med Anne igĂ„r.Hon skulle till frissan.PreliminĂ€rt blir det en trĂ€ff före jul ….planerat pĂ„ mĂ„ndag 7.12 kl 18.

Borde verkligen börja med julklappsinköp. har i allafall bestĂ€llt Ă„t ungdomarna frĂ„n Yves Rocher i helgen. Åt Mats troligtvis en ny mobil…kollade ju pÄ Gigantti (elgiganten) i helgen.SĂ„ nu borde jag till Karleby .Ingen Gigantti i Jakobstad ! Det blir nog i nĂ€sta vecka dĂ„ skatteĂ„terbĂ€ringen kommer  🙂 Den kommer ju imorgon !

Ha nu en bra onsdag 🙂

E8EF4B78CECC86E5DD5ABFC823D47AD0

wp-1448694706328.jpg

3 reaktioner pĂ„ ”Mitt i veckan!

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

