Välkommen December 🎅🎄💕

wp-1448948033532.jpg

Godmorgon alla fina 🙂

1:a December idag ja o tisdag är det ! Idag for båda ungdomarna till skolan.Jessica mådde nog bättre….ingen egentlig feber heller igårkv…Men hon har blivit förkyld…jag har lite ont i halsen. Menar med  nog på vattenjumppa..smsade nyss åt Anne om hon har tid att träffas…

Vi har 3 ggr vattenjumppa än före jul. I nästa vecka far jag inte.Vi ska på Fabas lillajuljippo till Kokkola då..

Därute  är det lite snö,men det är detdär våta slaskiga….lite minusgrader är det också…sådär +-0……Vill ha snö till JUL….

Ha en bra tisdag alla!

E8EF4B78CECC86E5DD5ABFC823D47AD0

wp-1448950302084.jpg

2 reaktioner på ”Välkommen December 🎅🎄💕

  1. Ingen snö här ännu tyvärr. Du får gärna skicka hit lite!
    I morgon ska jag äntligen till universitetssjukhuset i Linköping för en utredning kring mina händer. Hoppas att jag får hjälp snart.
    Önskar dig en skön kväll
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

