Ny vecka igen…

wpid-wp-1447053707461.jpg

(BildkÀlla)

Godmorgon denna nya vecka 🙂 Hoppas att ni har en fin mĂ„ndagsmorgon!

HÀr steg jag upp vid 7 tiden o skjutsade ungdomarna till bussen. Det har ju kommit snö

wpid-wp-1448192382998.jpgOch bĂ„de cykeln o mopeden var insnöade. Dom började kl 8 bĂ„da 2 o slutar kl 15….

Lite dĂ„ligt mĂ„r jag o har ont,ont…mĂ„nne det beror pĂ„ att det ska bli ”slaskföre” senare i veckan som det ser ut

wpid-wp-1448260364879.jpg

Usch & blÀh för det..kunde ju hÄllas pÄ minusgrader Ätminstone!

Mats tog fram elljusstaken igÄr

wpid-dsc_1223.jpg

Mysigt eller hur? TĂ€nkte ta fram julgardinerna som ska vara i köket o byta! Dom har ju hjĂ€rtan inga tomtar….julröda ❀

Cecilia kommer hem pĂ„ fredagskvĂ€llen 🙂 Hon Ă€r 19.24vid BennĂ€s station. Sen far hon först pĂ„ mĂ„ndagsmorgonen! Ska bli trevligt att fĂ„ hem henne. Hon var sist i mitten av oktober! Vi funderar ju pĂ„ att fara till Helsingfors strax före jul…….Mats har ledigt 17-23 dec…..

Idag dĂ„?Jo, det Ă€r ju Metojectdagen dĂ„ det Ă€r mĂ„ndag. Och troligen lunchtrĂ€ff med vĂ€ninnan Gun kl 12 vid Polaris. Sen ska jag o handla mat. Ska kolla pĂ„ vinterskor Ă„t mej medsamma. Mina Ă€r sĂ„Ă„ nötta o inte sĂ„ varma…..

Ha en  bra MÄndag

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182DSC_1216

4 reaktioner pĂ„ ”Ny vecka igen…

  1. I morse nÀr jag tog bussen till byn hade jag -12 grader, en timme efter, nÀr jag skulle hem sÄ hade temperaturen stigit till +1 grad.
    Det lÄter trevligt med en lunchtrÀff, hoppas den blir av!
    Ha en fin dag!
    Kram

    Gilla

  2. SÄ hÀrligt med adventsljusstake! Jag mÄste se till att fÄ upp mina snart ocksÄ. MÄste fÄ upp lite ljus!
    Hoppas du fÄr en bra tisdag
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

