Sköna Söndag !

wpid-fb_img_1448086721470.jpg

Godmorgon alla fina!

Hoppas att ni har en härlig Söndag!

Vi har fortfarande vinter o -2 grader ungefär….

Idag ska det tvättas  kläder klar o sen blir det nog bara vila.nu för mej. Har ont  i hela kroppen idag. Beror väl på vädret kan jag tänka mej….Ja, så är det!

Gissar på en slö dag här…sitter med myskläder, ska ingenstans idag tänkte jag…

Svärfar kört bort snö, så jag antar att jag måste flytta bilen lite senare.. Till lunch blir det broilersnitzlar , ris o sallad

Ha en Skön Söndag 🙂

wpid-wp-1448176969866.jpg

3 reaktioner på ”Sköna Söndag !

  1. Men oj så mycket snö ni har! Vi fick minusgrader här först igår och får väl se när första snön kommer.
    Jag hoppas du inte har för mycket värk nu när det är kallt.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

