Så blev det Fredag igen!

wpid-wp-1447997561353.jpg

Härligt med Fredag ❤ Godmorgon!

Hoppas att ni har en bra morgon ❤

Liite irriterad känner jag mej…fick lite elaka kommentarer här tidigare. Så funderar på att fixa så jag ska godkänna kommentarerna .

Ingen har ngt att göra med vad  jag gör under dagarna då jag inte jobbar! Så det så! Mitt liv,mina val 🙂

Idag steg jag upp strax före  7 o skjutsade dottern Jessica till bussen. Sen blev det att skjutsa sonen Andreas till bussen.Hämtar dem kl 13.40 Och fara o handla mat till helgen ! Häremellan har jag vikit bort torra kläder & plockat diskmaskinen o startat den.

Funderingar på att starta tvättmaskinen också…

Ikväll blir det Fredagsmyyys ❤

Kram/ Paula

wpid-wp-1448000551083.jpgDagens Väder

3 reaktioner på ”Så blev det Fredag igen!

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

