Oj, vad mörkt det är..

wpid-wp-1447221785013.jpg

Godmorgon alla fina bloggläsare! Hoppas att ni har en bra tisdagsmorgon! Det är mörkt som bara vad just nu & så regnar det också..bläh……

Igår  var jag & Mats till Neste o äta lunch..sen  skjutsade jag hem honom o så for jag till stan o handla mat. Hade stämt träff med syrran vid Halpa-Hallis cafe. Efter det kom jag hem….tog det lugnt resten av dagen sen…..

Idag ska jag på Vattenjumppa..Längesen sist. Sen troligtvis träff med väninnan Anne 🙂     Hm…tyvärr blir det inte nån träff idag med henne.Hon har inte möjlighet….Och så  har jag skjutsat Mats på kurs till Polaris. Slutar kl 15 o då ska han hämtas…Så är det med bara 1 bil….ska plocka upp ungdomarna kl 15.20 också

Jag  har skjutsat ungdomarna till bussen….det regnar o blåser därute…ca+4 grader har vi…..Det har utlovats snö till helgen, så jag tänkte kolla hur vinterskorna ser ut…om nån behöver nya…..

Nu ska jag först vika torra kläder,packa väskan för vattenjumppan. Sen blir det lunch. Tänkte laga Janssons Frestelse idag

Ha en bra Tisdag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

 

2 reaktioner på ”Oj, vad mörkt det är..

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

