Godmorgon Torsdag !

wpid-wp-1446534165642.jpg

Ja, godmorgon alla bloggläsare!

Hoppas att ni har en fin morgon nu. Vaknat med lite huvudvärk,hoppas verkligen att den håller sej borta nu! Har inte tid med det nu!

wpid-wp-1447311765390.jpg

Minusgrader nu, så moppen startade inte.Steg upp o skjutsade ungdomarna till bussen.Nog är det bättre med detta väder än det våta o regniga vädret.Tycker  jag åtminstone!

Ska städa idag o funderar på vad jag ska laga för mat i dag.Det är 2 karlar här nu som ska fixa kornas klövar..dom vill ju ha mat.Måste åka in till byn o köpa mera maletkött.Tänkte om jag lagar köttbullar o potatismos.Det blir väl bra?

Andreas slutar kl 13.40 o ska hämtas.Går ju ingen buss då….

Ha en bra torsdag!

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182wpid-wp-1443849898029.jpg

3 reaktioner på ”Godmorgon Torsdag !

  1. God morgon fina du!
    Äntligen är det fredag och det är skönt tycker jag för det har varit en tuff vecka.
    Jag hoppas din fredag blir lugn och skön!
    Kram

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

