Lördagsmorgon 💗🍁🍂

wpid-wp-1446880524609.jpg

Godmorgon denna lördag  som ser ut som att bli en lika grå o dyster som igår. Novembergrått är det nu.Men vad är annat att vänta…ca + 7 grader har vi

Igår hämtade jag Jessica från skolan 13.40.In via kommunen med hennes arbetstimmar. Det bara regnade o regnade! Usch ja…..mådde inte riktigt bra,men det gick ändå.Vi var till CM o handlade mat samt till apoteket o tog ut 4 Metoject så jag har för 1 månad då. Då vi for hemåt larmade bilen om att det behöver tankas. Svängde in till Neste Edsevö o tankade full tank.Då jag kom ut därifrån hade det äntligen slutat regna. Så jag släppte av dottern vid vägen så hon fick cykla hem……Sen ut med Blondi på en promenad…vått, vått men inget regn åtminstone 🙂

Satt sen en stund med surfplattan o såg på serier..har fastnat med Dr.Quinn, Medicine Woman.Kommer ihåg när den kom på tv 🙂 Har inte sett riktigt från början, så det ska jag se idag tänkte jag

Jag o sonen Andreas hämtade pizza igårkväll.Såå gott var det ! Blev inget av att fara på bio.Mats hann inte med det…kom in vid  21 tiden. Få se om vi hinner ikväll då. Börjar kl 21.

Idag tvättar jag kläder….massor av den sorten nu igen

Jag idag

wpid-dsc_1212.jpg

Taget av Jessica.Alla kläder från HM

Ha nu en härlig lördag 🙂

19E4DCFA4EB8790708C48522A803E182

wpid-wp-1444454584725.jpg

4 reaktioner på ”Lördagsmorgon 💗🍁🍂

  1. Å, den tv-serien tyckte jag också om! En av mina favoriter genom tiderna ❤ Ha en bra dag, vi ska fira pappa en dag på förhand och jag har lovat att laga maten, så det är dagens huvudsakliga program.

    Liked by 1 person

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

