Så blev det torsdag 💕🍁

wpid-wp-1446097210405.jpg(Bildkälla)

Godmorgon på er alla fina Bloggläsare ❤

Hoppas att ni har en bra torsdagsmorgon!

Jag mår rätt så bra trots värken, ser ut att bli en bra dag 🙂

Ska nu först skjutsa Jessica till sjukhuset. hon har prao där i 2 dagar! Börjar kl 10 o det går ingen buss. Jag behöver bilen idag då jag ska hämta hem Andreas 13.40 o så ska jag träffa Katarina i stan efter kl 16 nångång. Jessica kommer hem med bussen som far 16.10 från stan, är vid vägen ca 16.30. Endera så går hon hem el så hinner jag hämta hem henne förrän jag far .. Vi ska se hur det blir. Ska smsa åt Kata lite senare

wpid-wp-1445836464292.jpg(Bildkälla)

Visst är det härligt med hösten? Jag gillar höst ❤ Den krispiga luften. Igår var det en sån dag..lite sådär småkyligt 🙂 Härligt med varma kläder 🙂

Just nu är vädret mulet…..ca +3 grader.

Jag o Mats var till Karleby igår. Han skulle ha ngt till ladugården. Var till ABC o äta lunch…sen o handla lite mat….hämtade ungdomarna från skolan o for en tripp till Jakobstad. Skulle ha inneskor åt Jessica. Var till Citymarket. Där har dom bra skor. Har kikat på ett par vinterskor åt mej därifrån. Det blir nog såna nån dag..Kanske idag om jag hinner med det 🙂

idag ska det städas. Ska hänga ut mattorna så småningom…vika torra kläder. Blir nog att tvätta ngt  också.

Hörde av Cecilia igår. Hon ska på Halloween party i helgen 🙂 Kommer troligen hem därpå följande helg ❤ Eller 1:a adventshelgen. Men det är så länge tills dess funderade hon. Vi far till Helsingfors vecka 51. Det är veckan före Jul ❤ Ska bli trevligt!

Ha en bra torsdag alla!

Kram/ Paula

12141492_893002557420225_9029546045445985430_n(Bildkälla)

4 reaktioner på ”Så blev det torsdag 💕🍁

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

