Sköna Söndag 💕 🍁🍂

wpid-wp-1445751382120.jpg

Sköna Söndagen ❤

Idag är det söndag 🙂

Mats Jessica är vakna..Andreas sover liksom Blondi

Kom ni ihåg att ändra klockorna? Bakåt denna  gång..alla mobiler, datorer, surfplattor o tv:n har ändrat sej själv..resten ändrade  jag nyss. Bilen är kvar nu då…

På tal o bilen…Jessica var igår till affären här i byn. Mats hade lämnat traktorn på ett ovanligt ställe. Då hon skulle fara så backade hon på traktorhjulet….! Ingen stor skada..ena baklyktan gick sönder. Mats ska fixad den imorgon!

Vi var o äta igårkv till O´Learys. Jag åt deras goda lax. Tyvärr så kom inte Gun & Mats. Dom kommer en annan gång.Körde via Kållby. Dom hade 80 talsdisco där i samlingshuset. Vi var inte inne, lite bilar…hemma ganska tidigt

Nu är det Vintertid

wpid-wp-1445753176655.jpg(Bildkälla)

Idag ska jag inte göra så mycket, har jag tänkt. Har jätteont i kroppen. Månne vädret ska ändras??

Tack för alla gratulationer igår på min födelsedag både här på Bloggen, Facebook & Instagram ❤ Fyllde inga jämna i år..det var 51 år 🙂

Ha en Skön Söndag 

Kram/  Paula

4 reaktioner på ”Sköna Söndag 💕 🍁🍂

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

