Härliga Fredag 💕👍

1891063_229710437212439_56351495_n(Bildkälla)

Godmorgon alla fina Bloggläsare 🙂

Fredag igen, en mulen o regnig sådan! Men vad gör det ?

Ungdomarna har farit till skolan. Mats i ladugården, trots att han har sjukledigt. Dom har ingen avbytare åt honom idag, imorgon eller söndag! Ungdomarna får hjälpa till helgen. Svärföräldrarna har farit till Helsingfors. Vet ej när dom kommer hem än.

Idag ska det städas klart…jag har att tvätta golvet strax….mattorna vet jag inte om är torra än..ska se nu Sen ska jag tvätta kläder också…dom sista maskinerna snurrar

Blondi sover

wpid-dsc_1182.jpg

Vilket skönt hundliv hon har ❤

Sen då Mats kommer in ska vi o handla, kanske Kokkola. Äter ute idag tror jag 🙂

Mats frågade vad jag vill ha i födelsedagspresent. Fyller ju år imorgon. Har egentligen inga aningar. Lovade fundera på saken. Har en bra mobil, en  surfplatta. Så såna behöver jag inte åtminstone. 2 datorer har vi också…så inget sånt heller ! Kanske, kanske egen alldeles egen dator då 🙂

Blir som det ser ut en skön lördag imorgon. Ska ut o äta på kvällen 🙂 Oj så längesen vi varit ute o äta. Gun lovade höra av sej idag el imorgon om ifall dom kommer med 🙂 Hoppas det ❤

 Vad ska ni göra i helgen?

Ha en härlig Fredag & Helg

Kram / Paula

wpid-cfb88ba6b292e3ea4e355a9f0ec193f1.jpg(Bildkälla)

wpid-wp-1445576934794.jpg(Bildkälla)

2 reaktioner på ”Härliga Fredag 💕👍

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

