Städ & tvättdag🍂🍁

wpid-wp-1445492771510.jpg(Bildkälla)

Hoppas att ni har en härlig morgon 🙂

Här så har ungdomarna farit till skolan. Slutar 13.40 o ska hämtas. Tänkte vi skulle tvätta  den stora vita mattan sen idag. Klarar det  inte ensam så…

Mats fick fara o ge ensilage åt korna idag. Avbytare skulle nånstans kl 9. Så han hann inte med det.

Mats försökte jobba med gödsel igår….men konditionen är inte den bästa. Han har ju varit sjuk i 1 månad. Kan ju bli sjuk efteråt också om han tar det för snabbt. Så ha tänkte göra resten nu…till helgen har vi ingen sjukavbytare åt honom. Han är ju sjukledig till söndagkväll. Måste ha ungdomarna som hjälp då…svärisarna ska till Helsingfors imorgon..

Blondi sover

wpid-wp-1445231213825.jpg

Idag ska jag städa & tvätta är det tänkt…vaknat vid halv 8 tiden. Börjat med att starta tvättmaskinen….Sen blir det matlagning…troligen ngt med maletkött …ska kolla vad vi har..jo, det blir troligen maletkött sås o ngt till då 🙂

Textade nyss Gun för att kolla lördagskvällen 🙂 Jag fyller ju år då o vi ska ut o äta 🙂 Det är inte ngt jämt år detta år…

Undras om jag haft ont i huvudet p.ga att jag inte tagit Zink el Magnesium tabletterna på ett par dagar nu.? Nå idag har jag tagit dom 🙂

Ingen huvudvärk  idag, men lite Off känner jag mej. Allmänt ont i hela kroppen..bläh…

Ja, o hörni glöm inte att bloggen finns på både FB Bloglovin´ ❤ Följ mej där 🙂

Ha nu en bra torsdag 🙂

Kram/ Paula

5 reaktioner på ”Städ & tvättdag🍂🍁

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

