Hm..var ju till Vasa en tid sen…

Hm..har ju glömt att visa vad jag handlade i Vasa då jag var dit den 8 okt…Var ju o hälsa på Mats då han var på sjukhuset!

Gick vid HM o kikade lite. Har ju funderat på  en ny jacka

Det blev denna

DSC_1167Den var ju inte så dyr heller. Har en svart nästan likadan 🙂

Dessa böcker

DSC_1162

Och från Glitter köpte jag nya örhängen samt ett halsband

wpid-wp-1445421613882.jpgwpid-wp-1445421600735.jpg

Inte såå bra bilder då jag har dem på mej just nu

Gick även vid Emotion. Köpte Palmolive duschkräm, behövs alltid…

Mats ❤ slapp ju hem dagen efter 🙂

Jag har varit på en promenad med Blondi…huga vad det känns höst därute. Vi har ätit lax o potatis idag. Tvättar dom små mattorna i tvättmaskinen. Den stora tar jag o ungdomarna tillsammans nån kväll för helgen

Ingen avbytare får  mannen 23-25 okt. då han än har sjukledigt, vi måste sköta det själva. Mjölkare kommer 🙂 Ungdomarna får hjälpa till !  Svärföräldrarna far till Helsingfors på fredag! Vi far kanske i nästa vecka. Pratade med Cecilia o hon vill att vi ska komma…Så vi ska se nu..

Nu blir det snart lite vila för mej

Ha en bra fortsättning på dagen 🙂

Kram/  Paula

2 reaktioner på ”Hm..var ju till Vasa en tid sen…

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

