Dags för huvudvärk 😔

12096286_10205849869913648_2205158544026770000_n(Bildkälla)

Godmorgon alla fina bloggläsare!

Onsdag igen…oj, oj va veckorna går fort alltså! Snart är det november!

Här har ungdomarna farit med bilen till skolan. Dom slutar 13.40 båda 2. Jag sa att jag inte orkar stiga upp o skjutsa dem. Skulle ju då behöva hämta dem också..Det orkar jag inte med idag…

Hade jätteont i huvudet efter vattenjumppa igår…usch ja. Hämtade sonen o sen blev det sängen för mej…försökte vara via duschen 2 ggr….Kan ju hända att det hänt så mycket hos oss på sista tiden.  Och  nu slappnar jag av..Var ju väntat… Behövde ju inte kräkas åtminstone…

Just nu mår jag helt ok..lite tung i hvudet..som bedövad. Men det ska nog gå bra. Har ju rätt så styva händer, ben o rygg just nu. Men det blir väl bättre under dagens lopp…

Ska vika bort torra  kläder o kanske starta en tvättmaskin också

Ja hörni ! Ni har väl sett att jag ändrat Tema på bloggen också . Lite nytt är kul 🙂

Mats Blondi sover än o nu just ringde avbytaren…..Ang att dra ut gödsel ur ladugården. Mats sa att han kan göra det idag 🙂 Börjar bli frisk ❤

Vädret idag

wpid-wp-1445404067942.jpg

Regnet är väntat….

Hoppas att ni får en bra onsdag 🙂

Kram/ Paula

3 reaktioner på ”Dags för huvudvärk 😔

  1. God morgon!
    Huvudvärk är inte roligt, jag hade det hela dagen igår.
    Ditt nya tema är jättefint. Visst är det kul med nytt på bloggen? Jag har också bytt tema ganska nyligen.

    Sköt om dig!

    Kram!

    /Cecilia

    You Rock!!!

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

