Ny vecka igen…

coffee(BildkÀlla)

Godmorgon alla bloggvĂ€nner! Hoppas att ni har en hĂ€rlig mĂ„ndagsmorgon! Solen skiner idag 🙂 HĂ€rligt! Förkylningen Ă€r bĂ€ttre ocksĂ„ 🙂

HÀr steg jag upp strax före kl 8 idag. Har vikit bort torra klÀder o lakan. Plockat disken o laddat den. Funderar pÄ vad jag ska laga för lunch o det ser nog ut som ngt med korv. <Kanske ugnskorv dÄ o potatismos. MÄste nog snart börja skala potatis, vi ska Àta rÀtt sÄ tidigt. Jessica börjar 11.10 idag o hon ska ha mat före. Hon skulle inte vilja fara med bilen idag. Sa att det Àr sÄÄ mycket bilar som ska dÀrifrÄn kl 15. Och jag vet inte om jag orkar med att skjutsa. NÄ vi fÄr se hur vi gör med det sen..

Borde ju nog o handla, men tar det ikvÀll  tror jag..

IgĂ„r tog jag det rĂ€tt sĂ„ lugnt. LĂ„g o sĂ„g pĂ„ serier pĂ„ min surfplatta. SĂ„g bl.a denna..har rĂ„kat se endel av dom första delarna pĂ„ tv. Är nu pĂ„ 1:a sĂ€songen avsnitt 20..tips pĂ„ andra serier?

Satt Àven o gjorde om  bloggen lite. Vad tycks?

Ja idag Àr det dags för Metoject efter 1 mÄnads paus. Den 7 okt ska jag till laboratoriet igen o kolla levervÀrdet. Ifall det Àr okej sÄ fÄr jag en större dos

Nu ska jag lĂ€sa lite bloggar samt kolla hur det ligger till med pensionen…ska meila dem ocksĂ„ senare

Ha en bra mÄndag!

9087DF80323C26C271ED444019086A21

wpid-k6ubllet6g.png(BildkÀlla)

4 reaktioner pĂ„ ”Ny vecka igen…

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

