Det var bra :)

wpid-utywkdupyz.png(BildkÀlla)

SĂ„ har vi varit o Ă€ta med Gun o Mats till Polaris 🙂 Gott var det! Under tiden vi var dĂ€r sĂ„ ringde reumasköterskan! Mitt levervĂ€rde har sjunkit till 26 🙂 SĂ„ pĂ„ mĂ„ndag fĂ„r jag börja med Metoject pĂ„ nytt! Det blir en Metojectpenna

Penna_webb(BildkÀlla)

Bara 7,5 ml. Jag har haft 10 ml. SÄ ska jag sen om 2 veckor pÄ nytt till laboratoriet för att kolla sÄ att levervÀrdet hÄlls nere & det ska vi tro.

Ni förstĂ„r ju sĂ€kert att det var bra besked. SĂ„g att reumatologen har skrivit den som e-recept idag 🙂 Ska ta ut 2-3 st pĂ„ fredag. MĂ„ste kolla nĂ€r jag kan fara till labben Ă€n…

Tog en promenad i det vĂ„ta vĂ€dret sen vi kom hem….det regnar mest hela dagen som det ser ut…Fast jag gillar ju hösten, men inte regnandet…

Kram / Paula

Bjuder hÀr pÄ en video med Cliff Richard 

2 reaktioner pĂ„ ”Det var bra :)

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

