Så blev det måndag igen!

wpid-k6ubllet6g.png

(Bildkälla)

Hoppas att ni har en bra morgon 🙂 jag mår rätt så ok just nu 🙂

Hade en mysig dag igår med mycket sol o höstväder ❤

Ungdomarna har farit till skolan, Blondi soverwpid-dsc_11391

Mats sitter i köket. En helt vanlig måndag här hej 🙂 Solen skiner 🙂

wpid-wp-1442211497252.jpegDet ser ju bra ut 🙂

Jaha o vad händer idag då? Jo, jag ska på Paraffinbehandling med mina händer, vilket ju behövs verkligen! Har tid kl 13. Sen ska jag o handla lite mat också.

Före jag far ska jag kolla på LPA hur långt dom hunnit med beslutet…behöver pengar NU! Helst redan i förra veckan tack! Hoppas att dom godkänner för 1 år nu ..

Ikväll är det Tjejträff. Få se om jag orkar…..Hoppas det!

Ha nu en bra måndag 🙂9087DF80323C26C271ED444019086A21dagens-inspo-goodbye-summer-hello-autumn(Bildkälla)

2 reaktioner på ”Så blev det måndag igen!

  1. Hoppas paraffinbehandlingen ger gott resultat och att du orkar gå på tjejträffen.
    Här är vi hemma idag. Lillkillen är sjuk.
    Önskar dig en bra måndag!
    Kramen

    Gilla

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

