En Måndagslista

Som ni säkert märkt så gillar jag listor 🙂 Denna hittade jag hos Sandra & hon hade lagt upp den i fredags. Här kommer min 🙂

Jag är för tillfället ganska trött

Jag är bra på att laga mat

Jag tycker inte om att städa, tvätta, plocka diskmaskinen

Jag är dålig på att inte bry mej om vad folk tycker

Jag läser för tillfället Nora Roberts böcker om Familjen MacGregor

macgregorwidgeta

(Bildkälla)

Jag gillar hösten

Jag sjunger hellre än bra 🙂 Sjunger med i alla Bon Jovi -låtar

Jag älskar min familj ❤

wpid-wp-1442133020121.jpegwpid-wp-1442132902290.jpeg




Jag är inte speciellt bra på att berömma mej själv

Jag föredrar höst framför vår

wpid-vy4lskk8if.png(Bildkälla)

Jag tycker om choklad & att läsa & blogga 🙂

Jag är beroende av kaffe!

Jag har på mig svarta jeans,  en naturvit t-shirt & en svart huppari

Jag dricker kolsyrat vatten & kaffe

Jag lyssnar på Bon Jovi på datorn

Jag blir arg på Finlands flyktingpolitik samt regeringens planer

Jag är rädd för någon av mina nära o kära ska dö

Jag önskar mig att vi kommer oss iväg i oktober o se Mamma Mia Helsingfors

Jag är pinsamt dålig på att gymma, klarar det inte med mina leder. Vattenjumppa går bra 🙂 Och promenader

Jag är uppväxt på en bondgård i Terjärv

Min hemgård..obebodd numera

11855900_422136551303150_2946909913984176423_n

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

