Lördagen är här

wpid-wp-1442038729346.jpeg

Idag har jag sovit till kl 9 ! Såå skönt 🙂 Styv som bara vad då jag vaknade! Vi hade ca 8 grader just då. För tillfället skiner solen 🙂 Och vi har ca 13 grader….

Igår skrev jag 4! inlägg på raken…..det var nog rekord för mej ! Idag vet jag inte om det bara kommer detta inlägg eller om jag orkar med ett litet senare…

Ska ta en sväng med dammsugaren här igen..hundhår överallt. Just nu sover Blondi. Det blir nog en promenad med henne idag ❤

Av ungdomarna är Jessica vaken. Hennes klass ska till Helsingfors o se Mamma Mia föreställningen i November. Pratade med Cecilia o hon vill också….Mats har ledigt 5-9 oktober o så om de hemmavarande ungdomarna sköter ensilaget åt korna så kanske vi kan fara o se på den under helgen då….Cecilia visste inte än när hon kommer hem en sväng. Blir nog en helg denna månad ❤

Idag blir det lasagne till mat. Det är ganska längesen jag gjort den. Sen ska kläderna in om dom är torra.

Ikväll har vi planer på att grilla 🙂 Längesen det också!

Ha en härlig lördag 🙂

9087DF80323C26C271ED444019086A211454969_616833738380629_1730833920_n(Bildkälla)

2 reaktioner på ”Lördagen är här

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

