Godmorgon mÄndag!

wpid-wp-1441602340612.jpeg(Collage frÄn denna bildkÀlla)

En regnig sĂ„dan Ă€r det hĂ€r hos oss..men nu tror jag att det slutat regna. Ser vĂ„tt ut..ca 11 grader har vi. KĂ€nner i kroppen att det Ă€r vĂ„tt, vĂ„tt. Har sovit som en ”kratta” i natt. Slipper knappt och gĂ„…men det blir vĂ€l bĂ€ttre dĂ„ jag Ă€r igĂ„ng…

wpid-st1prqnkd6.png(BildkÀlla)

Ungdomarna har farit till skolan , bĂ„da till 8 idag. Studentskrivningarna börjar idag, men Jessica skriver först pĂ„ vĂ„ren. Det blir finska o engelska dĂ„. NĂ€sta höst skriver hon modersmĂ„l o religion. Sen lagom till julen 2016 blir hon student. Klarar det pĂ„ 3,5 Ă„r 🙂

Satt o surfade nyss pĂ„ nĂ€tet o sĂ„g att mĂ„nga varit o fotat sej hos Model lab. Hur har ni gĂ„tt till vĂ€ga dĂ„? TĂ€nkte som sĂ„ att Cecilia kommer hem en helg denna mĂ„nad..dĂ„ skulle det passa bra med fotograferingen. Men  kanske jag borde veta först vilken helg hon kommer…Funderade om jag o ungdomarna skulle fotas el sĂ„ hela familjen. Vilket minne det skulle bli ❀

Blondi sover

wpid-img_20150828_074000.jpg

IgĂ„r var jag med ungdomarna en svĂ€ng till stan o handla. Nu ska jag börja med att sĂ€tta lingonsylten i burkar….hur jag nu orkar. Ska först av allt ta o vika  bort torra klĂ€der som hĂ€nger lite överallt hĂ€r..Sen sĂ„ borde jag faktiskt börja med mitt klĂ€dskĂ„p!!!! Kanske om jag tar en hylla per dag….Om jag börjar med den översta hyllan idag …

Ha en bra mĂ„ndag 🙂

9087DF80323C26C271ED444019086A21wpid-19k00endiw.png(BildkÀlla)

3 reaktioner pĂ„ ”Godmorgon mĂ„ndag!

  1. God morgon pĂ„ dig ….ja du att börja med nĂ„got man planerat kan ta tid i bland hi hi hoppas du gör vad du kĂ€nner för 🙂 önskar dig en fin dag kram

    Evas blogg

    Gilla

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

