Rykten…

wpid-wp-1440828214454.jpeg(bildkÀlla)

Nu tĂ€nkte jag skriva om att igĂ„r sĂ„g jag detta….

arnold-schwarzenegger-found-dead-of-apparent-heart-attack

Att Arnold Schwarzenegger skulle ha dött

Men sÄ idag detta

http://en.mediamass.net/people/arnold-schwarzenegger/deathhoax.html

Att han inte dött. Vad ska man tro pĂ„? Jo, det att han lever o mĂ„r bra….ingen annanstans har jag sett ngt om att han skulle ha dött.

Bra det 🙂

Varit en svĂ€ng till stan, rĂ€ttare sagt Prisma. Mycket folk sĂ„ klart. BĂ„da ungdomarna var med. Tippade lotto o sĂ„ var jag o köpte ost..dendĂ€r Polar osten som jag gillar 🙂 Glömde igĂ„r. Tankade bilen vid Muukkonens…

KvĂ€llen blir lugn hĂ€r, Mats pratade om att fara o trĂ€na…sĂ„ det blir chips o popcorn hĂ€r dĂ„. Kanske en cider ….

Nu blir det snart en promenad med Blondi

Ha en fin fortsĂ€ttning pĂ„ dagen 🙂

9087DF80323C26C271ED444019086A21img_1542

(BildkÀlla)

Oooo, man tackar sĂ„ mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

