10-1 listan

wpid-wp-1440651351671.jpeg

Även jag tar o gör Carros lista 10-1….Kanske jag är lite äldre än dom andra 🙂 Ändå gör jag den 🙂

10 saker jag gör varje dag

Äter frukost

Borstar tänderna

Läser bloggar

Skriver blogginlägg

Kollar FB

Lagar mat

Plockar diskmaskinen

Ut på promenad med Blondi

Gullar med Blondi

Pussar på min Mats

9 senaste meningarna från fb-chatten(Blir  nog Whats up här!

Mats: Var  er du?

Jag: Har råkat syrran O så ere ganska onödigt att komma hem tå Andreas slutar 13.40

Mats: No sa do he.Men ja hända glöm bort he ❤

Jag ❤

Jag: Mat

Mats:OK

Mats: Tipp lotto o köp öl

Jag: Öl har jag köpt ida. He va Jessica o Andreas som for o hämta pizza. Far o tippa lotto imoro

Mats: Ok ❤

8 smeknamn jag haft genom tiderna

Pauliina

Paulaliina

Syrran

Pikku-Paula , Min morfar sa alltid det

7 serier jag sett 

Bones

Castle

NCIS New York

NCIS Los Angleles

Hawai 5-0

Friends

Salatut Elämät, börjar på måndag 🙂

6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan

Gitta

Monika

Carina

Pernilla

Katarina

Anneli

5 saker jag gjort på fyllan

Kommer inte ihåg,så längesen jag varit i fyllan. I min ungdom

4 husdjur jag haft

Pricken. katt

Bobby, hund

Tina, katt

Blondi, hund

3 gånger jag ångrat något jag gjort

Öppnat Chipspåsen

Köpt choklad

Druckit en Cider (gör så blodproven är dåliga)

2 senaste gåvorna jag fått

Surfplattan

Pengar

1 sak jag älskar att göra

Läsa, blogga

Ja, sedär det blev 2 saker på den sista punkten!

2 reaktioner på ”10-1 listan

Oooo, man tackar så mycket för kommentaren 😃Ha en bra dag💝

